dimecres, 21 de juliol del 2010

La primera setmana

Ahir va fer una setmana que la Nina viu a casa i aquí teniu una petita llista del que s'explica:
-He perseguit la Lisa per tota la casa, fins que s'ha fartat de mi. La deixo descansar i després hi torno, ella no s'enfada i a vegades em segueix el rotllo i tot.
-He fet servir la sorreta com a racó de jocs i no només per al que serveix, faig molt de soroll!!
-He pres el lloc a la Lisa sempre que he pogut, peró ella a mi també, eh?
-He descobert que si miolo tothom em fa cas, i si ho faig molt fort vénen corrents els Frogs i la Lisa (un dia em vaig enganxar l'ungla jugant, em vaig espantar, i vaig fer gran marrameu, van venir tots 3 corrents! Em vaig desenganxar soleta mentres arribaven, no son prou ràpids per mi! jiji)
-He jugat molt i he dormit molt, m'ho estic passant molt bé, tant que m'han de recordar que tinc el plat a taula, quan el veig me'l cruspeixo corrents i torno a jugar corrents per que he perdut un temps precios menjant!
Ah! També he descobert que els humans sagnen, els tinc ben marcats per que jo també els he adoptat a ells ;P
Jugo

Dormo
 
Vaig on va la Lisa

Deixo marca

Ah! I ho investigo tot!

1 comentari: