divendres, 10 de setembre del 2010

Actualitzem d'una vegada?

Mare meva, massa temps sense actualitzar!
Doncs el 13, dilluns,  farà 2 mesos que la Nina està casa i... com ja us deveu imaginar, es la reina!
Hem hagut de fer alguns canvis que ja us aniré explicant com... el paper de wc...
Ja no pot estar penjat al seu lloc, la petita et segueix allà on vagis però necessita estimuls... clar! moment delicat el del bany... i com allà no hi te joguines doncs ella se les busca, la seves víctimes preferides sempre son les coses que pengen així que el paper del wc ha hagut de deixar de penjar! També s'ha arribat a posar al mur de la banyera a mirar com ens dutxem mig tapada amb la cortina (a cotilla no la gana nadie!)
No tinc foto, però el dia que vaig entrar a casa i me la vaig trobar al passadis casi al menjador embolicada a lo momia i amb la cua de paper sortint del bany, no vaig poder fer més que riure
 
així que us poso aquesta mateix... fa cara entre "no vull més fotos" i "estic pensant la pròxima jugada"

2 comentaris:

  1. Jajajaja Neus, boníssima la foto i la caiguda d'ulls de la Nina. Fa cara de dir: "pero mira que sos boludos (amb accent argentí)" Imagínate-la! Jajajajaja

    Sandra

    ResponElimina
  2. jajajjaja molt bona sandra!!! i quanta rao que tens!!!

    ResponElimina